Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Olívaolaj

Az olívafa terméséből sajtolási technológiával nyerik ki az értékes olajat, majd minősége szerint osztályozzák. Az extra szűz kifejezés az első mechanikai sajtolásból származó olajat jelenti, mely a legjobb minőségű. Hazánkban is igen nagy népszerűségnek örvend a hidegen sajtolt extra szűz olívaolaj, szinte bármihez felhasználható, a tésztaételektől a salátákig. A legjobb azonban íze és sokoldalúsága mellett, hogy számos pozitív élettani hatása van az emberi szervezetre.

Tipp: Az extra szűz olíaolajat ne hevítsük túl, hogy ne vesszenek el értékes tápanyagai és jótékony tulajdonságai. Gyors, könnyed serpenyős ételek elkészítéséhez vagy utólagos ízesítésre a legideálisabb, például salátaöntetekhez, pestóhoz, krémlevesek tetejére.
Rendezés:

Bertolli Olívaolaj Extra Szűz 500ml

Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.

4.130 Ft
8.260,00 Ft/l

Bertolli Olívaolaj Classico 500ml

Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.

4.280 Ft
8.560,00 Ft/l

Bertolli Olívaolaj Extra Szűz 250ml

Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.

2.610 Ft
10.440,00 Ft/l

Filippo Berio Extra Szűz Olívaolaj 500ml

1867 - Lucca, Olaszország - Filippo Berio a szülővárosában található végtelen olajfaültetvények által inspirálva úgy dönt, hogy életét a legkiválóbb olívaolaj készítésének szenteli, mely csak a legfinomabb olajbogyókból készül és amely méltó a világ legigényesebb szakácsaihoz. 15 év tapasztalat után megteremti saját olívaolaj márkáját. A 100%-os olívaolaj minden egyes palackján az ő aláírása szerepel - az aprólékos, kézműves munka jele és garancia arra, hogy a palackban megbúvó olajok megfelelnek az ő nagyon magas elvárásainak is. A kivételes minőségnek köszönhetően Filippo Berio elnyerte a Lyonban, valamint Párizsban megrendezett Universal Exposition nemzetközi minőségi díjait, továbbá a chicagói Kolumbiai Vásáron is elismerésben részesült. Később társul Giovanni Silvestrini üzletemberrel, aki nemcsak az üzlet felépítésében, hanem a magas színvonal fenntartásában is segíti. Azonban Filippo 64 éves korában elhuny, igy lánya, Albertina lép a helyébe. A 20. század elején a családi vállalkozásként indult olívaolaj márka a legtöbbet exportált olasz márkává válik és számos díjat zsebel be kiváló ízéért. A márka leányvállalatokat alapít New Jerseyben és az Egyesült Királyságban, székhelyét pedig Massarosa-ba helyezi át. Ma már 150 éves fennállásukat ünneplik.

4.770 Ft
9.540,00 Ft/l

Bertolli Olívaolaj Spray Extra Szűz 200ml

Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.

3.090 Ft
15.450,00 Ft/l

Sparta Gold Extra Szűz Olivaolaj 250ml

A Hellenic Fine Oils SA Görögország egyik vezető vállalata, mely olívaolaj- és magolajok előállításával, palackozásával, valamint csemegekészítmények kereskedelmével foglalkozik. A 2000-ben alapított HFO termékportfóliójában olyan meglévő és népszerű márkák szerepelnek, mint az Ananias vagy az Aigli. Zászlóshajó márkája a SPARTA, melyet a világ minden tájára exportálnak. A nyersanyagok és másodlagos anyagok kiváló minősége, a képzett személyzet, a modern üzemek és a hatékony ügyfélszolgálat hozzáadott értéket képviselnek a termelési folyamatban, továbbá hozzájárulnak a vállalat versenyelőnyének megalapozásához az olívaolaj-iparban.

3.190 Ft
12.760,00 Ft/l

Goccia D'oro Pomace Puglia Olívaolaj 1000ml

1929 óta - A Ruata család minden elkötelezettségét, szenvedélyét és generációkon át öröklődő tapasztalatát a minőségi, egyedi ízű olívaolaj előállításának szenteli. Annak ellenére, hogy ipari méretekben állítják elő, sikerült megőrizni mindazokat a tulajdonságokat, melyek hírnevet szereztek Olaszországnak és a mediterrán étrendnek. A hazai piacon kívül a Ruata olajat számos külföldi országban is kedvelik a fogyasztók, különösen az európai országokban, ahova a Ruata “Goccia d’oro” neves olívaolaj márka évente több mint 6000 tonna olívaolajat exportál. Üzletpolitikájuk egy olyan bölcs beruházás alapján nyugszik, mely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyrészt növelje termelési kapacitását, másrészt javítsa saját olajának minőségét, melyet generációk óta ugyanazzal a gondossággal készít. Ez a célkitűzés tökéletes összhangban van a vállalat küldetésével, miszerint képes legyen kielégíteni ügyfeleinek igényeit, elvárásait, folyamatosan tudja emelni termékeik minőségét, valamint egyre hatékonyabbá tudja tenni termelési láncolatukat is.

4.860 Ft
4.860,00 Ft/l
Az oldal tetejére