Olívaolaj
Az olívafa terméséből sajtolási technológiával nyerik ki az értékes olajat, majd minősége szerint osztályozzák. Az extra szűz kifejezés az első mechanikai sajtolásból származó olajat jelenti, mely a legjobb minőségű. Hazánkban is igen nagy népszerűségnek örvend a hidegen sajtolt extra szűz olívaolaj, szinte bármihez felhasználható, a tésztaételektől a salátákig. A legjobb azonban íze és sokoldalúsága mellett, hogy számos pozitív élettani hatása van az emberi szervezetre.
Bertolli Olívaolaj Extra Szűz 500ml
Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.
Bertolli Olívaolaj Classico 500ml
Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.
Bertolli Olívaolaj Extra Szűz 250ml
Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.
Filippo Berio Extra Szűz Olívaolaj 500ml
1867 - Lucca, Olaszország - Filippo Berio a szülővárosában található végtelen olajfaültetvények által inspirálva úgy dönt, hogy életét a legkiválóbb olívaolaj készítésének szenteli, mely csak a legfinomabb olajbogyókból készül és amely méltó a világ legigényesebb szakácsaihoz. 15 év tapasztalat után megteremti saját olívaolaj márkáját. A 100%-os olívaolaj minden egyes palackján az ő aláírása szerepel - az aprólékos, kézműves munka jele és garancia arra, hogy a palackban megbúvó olajok megfelelnek az ő nagyon magas elvárásainak is. A kivételes minőségnek köszönhetően Filippo Berio elnyerte a Lyonban, valamint Párizsban megrendezett Universal Exposition nemzetközi minőségi díjait, továbbá a chicagói Kolumbiai Vásáron is elismerésben részesült. Később társul Giovanni Silvestrini üzletemberrel, aki nemcsak az üzlet felépítésében, hanem a magas színvonal fenntartásában is segíti. Azonban Filippo 64 éves korában elhuny, igy lánya, Albertina lép a helyébe. A 20. század elején a családi vállalkozásként indult olívaolaj márka a legtöbbet exportált olasz márkává válik és számos díjat zsebel be kiváló ízéért. A márka leányvállalatokat alapít New Jerseyben és az Egyesült Királyságban, székhelyét pedig Massarosa-ba helyezi át. Ma már 150 éves fennállásukat ünneplik.
Bertolli Olívaolaj Spray Extra Szűz 200ml
Bertolli a világ első számú olívaolaj márkája és több mint 40 országban van jelen. Történetük 1865-ben, a toszkán Lucca városából indult. Kezdetben egy kis élelmiszerkereskedésként működtek, mely helyi finomságokat kínált: olívaolajat, bort, sajtot és olívabogyót. Az Egyesült Államokba emigrált olasz bevándorlóknak bizony hiányoztak a hazai ízek, így megkérték Francesco Bertollit, hogy küldjön pár rekesszel híres olívaolajából - ezáltal pedig a Bertolli márka lett az Egyesült Államokban az olívaolaj történetének úttörője. Termékeik az érzelmi kötődést hangsúlyozó reklámok által összekapcsolódtak az olasz életstílus szépségeivel, mely mai napig tetten érhető. A II. világháborút követően trendet diktáltak azzal, hogy komoly összeget fektettek a márka népszerűsítésébe, ami akkoriban nem volt jellemző Olaszországban. Az 1950-es évek elején az alábbi szlogennel vezették be az üveges palackozást: „Nem árulunk zsákbamacskát”. Előtte az olívaolajat fémdobozokban és fémtartályokban árusították. A Bertolli volt az első vállalat, mely az olívaolaj történetében először tüntette fel a címkén a vásárlók számára az olívaolaj egészségre gyakorolt jótékony hatásait. Ők mutatták be elsőként a különböző fajtájú és ízű olívaolajakat is az amerikai piacon.
Sparta Gold Extra Szűz Olivaolaj 250ml
A Hellenic Fine Oils SA Görögország egyik vezető vállalata, mely olívaolaj- és magolajok előállításával, palackozásával, valamint csemegekészítmények kereskedelmével foglalkozik. A 2000-ben alapított HFO termékportfóliójában olyan meglévő és népszerű márkák szerepelnek, mint az Ananias vagy az Aigli. Zászlóshajó márkája a SPARTA, melyet a világ minden tájára exportálnak. A nyersanyagok és másodlagos anyagok kiváló minősége, a képzett személyzet, a modern üzemek és a hatékony ügyfélszolgálat hozzáadott értéket képviselnek a termelési folyamatban, továbbá hozzájárulnak a vállalat versenyelőnyének megalapozásához az olívaolaj-iparban.
Goccia D'oro Pomace Puglia Olívaolaj 1000ml
1929 óta - A Ruata család minden elkötelezettségét, szenvedélyét és generációkon át öröklődő tapasztalatát a minőségi, egyedi ízű olívaolaj előállításának szenteli. Annak ellenére, hogy ipari méretekben állítják elő, sikerült megőrizni mindazokat a tulajdonságokat, melyek hírnevet szereztek Olaszországnak és a mediterrán étrendnek. A hazai piacon kívül a Ruata olajat számos külföldi országban is kedvelik a fogyasztók, különösen az európai országokban, ahova a Ruata “Goccia d’oro” neves olívaolaj márka évente több mint 6000 tonna olívaolajat exportál. Üzletpolitikájuk egy olyan bölcs beruházás alapján nyugszik, mely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyrészt növelje termelési kapacitását, másrészt javítsa saját olajának minőségét, melyet generációk óta ugyanazzal a gondossággal készít. Ez a célkitűzés tökéletes összhangban van a vállalat küldetésével, miszerint képes legyen kielégíteni ügyfeleinek igényeit, elvárásait, folyamatosan tudja emelni termékeik minőségét, valamint egyre hatékonyabbá tudja tenni termelési láncolatukat is.