Hello! Mi az a "Hello15!"?
Hello! Egy remek lehetőség. Egészség+ menünkben a vitaminok, ásványi anyagok egész évben, minden egyes rendelés alkalmával állandó, 15%-os kedvezménnyel vásárolhatóak meg. Szerezd be kedvenceidet szuper áron! Ehhez nem kell mást tenned, mint: fizetésnél beírni a hello15 kuponkódot. Mi így kívánunk Neked jó egészséget!
A kedvezményre kizárólag a viobinn.hu regisztrált felhasználói jogosultak. Ajánlatunk egyéb kedvezményekkel nem vonható össze.
Bővebb információért kattints a linkre: Hello15!
Mit jelent az, hogy minőségpolitika?
A tudatosan, precízen megválogatott termékpaletta az, mely tanúskodik elhivatottságunkról és kritikus szemléletünkről: csak olyan termékeket forgalmazunk, melyek egyeznek az “egészséges” fogalmáról alkotott filozófiánkkal, kínosan ügyelvén olyan nem elhanyagolható részletekre, mint a decens összetevőlista. Garantáljuk, hogy polcainkról olyan termékeket emelsz le, melyek a szükséges, gondosan megválogatott hozzávalókon felül nem tartalmaznak felesleges adalékanyagokat. Elvétve, néhány termék esetében - pl: gyümölcslekvár - előfordulhat minimális cukortartalom, de ez egyrészt a lekvárkészítés folyamatának sajátja, másrészt a kiemelkedően magas gyümölcstartalom tulajdonképpen ellensúlyozza azt a kevéske mennyiséget is, nem utolsó sorban pedig számos cukormentes opció közül is kedvedre válogathatsz.
Mi a Viobinn üzletpolitikája?
Nem viszonyítjuk máshoz magunkat és mást sem viszonyítunk magunkhoz. Az effajta piaci előnyszerzés kereskedelmi pszichológiájával nem tudunk és nem is szándékozunk azonosulni. Elsődleges motivációnknak tartjuk, hogy a vásárló minden olyan kiváló minőségű termékhez és hasznos információhoz hozzájusson, mely segítséget nyújthat abban, hogy az életviteléhez legmegfelelőbb termékeket válassza és ezt a nívót nem írhatja felül semmilyen pénzügyi érdek, vagy eltorzult értékrend.
Hogyan tudjátok megvalósítani ilyen széles termékpaletta esetén, hogy minden egyes termék átmenjen a minőségellenőrző szűrőtökön?
Idő- és energiaráfordítással.
Miért nem tudom a kosárba tenni a terméket?
Ennek három fő oka lehet. Az első, hogy valaki éppen elhappolta előled az utolsó darabot/darabokat. A második, hogy a maximális mennyiséget meghaladó darabszámmal rendelnél egy adott termékből. A visszaélések elkerülése végett, bizonyos termékek esetében beállítottunk egy maximális rendelési mennyiséget. Ha ebből kifolyólag problémát tapasztalnál, úgy kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a lap alján található elérhetőségeink valamelyikén. A harmadik jellemző ok pedig az, hogy az adott termék átmenetileg készlethiányos. Erről a következő pontban bővebben írunk.
Készlethiányos egy termék, amit szeretnék megrendelni. Mi a teendő ilyenkor?
Az átmenetileg készlethiányos termékek rendelését letiltottuk. Ez egy stratégiai döntés volt a részünkről, mellyel abban próbálunk segíteni, hogy rendelésed a lehető leggyorsabban megérkezzen hozzád. Fun fact: Vásárlóként talán te is találkoztál már azzal a széleskörben elterjedt, piaci gyakorlattal, mely során a készlethiányos termékek esetében az árucikk “Készletinformáció” mezőjében a "Külső raktáron" állapotinformáció szerepel. Ez sok esetben az átlagos 1-2 munkanapos szállítás helyett 4, de akár 6 munkanapos szállítási ablakot is jelenthet.
Mi úgy gondoljuk, vásárlóink hiteles tájékoztatása fontosabb a pillanatnyi haszonszerzésnél, ezért nálunk kizárólag olyan terméket rendelhetsz, melyek ténylegesen a raktárunkban vannak.
Bízunk benne, hogy készlethiányos termék esetén találsz majd megfelelő alternatívát a kívánt árucikk helyett.
Hogyan tudom a rendelésem módosítani?
Tudtad, hogy az emberi hibaráta 11%? Hogy ezt minimálisra redukáljuk, a Viobinn oldalán leadott rendelések automatikus folyamatok által kerülnek feldolgozásra. Ennek egyetlen hátulütője, hogy a manuális módosítás folyamata meglehetősen körülményes és rengeteg adminisztrációt von maga után, s mivel ezeket a folyamatokat ember végzi, így minden ilyen lépés magában tartalmazza a hiba lehetőségét. Megkeresésed esetén természetesen igyekszünk rugalmasak lenni és megtalálni az optimális megoldást, ugyanakkor szeretnénk megkérni, hogy rendelésed kellő odafigyeléssel, körültekintő módon add le, ezáltal minimálisra csökkentve az időigényes és elkerülhető adminisztrációs folyamatokat, megkönnyítve és segítve munkánkat, hogy teljes erőbedobással dolgozhassunk a jobbnál jobb tartalmakon, valamint termékpalettánk vonzóbbá tételén. Elérhetőségeinkről a lap alján tájékozódhatsz.
Hogyan tudom a rendelésem törölni?
Rendelésed törlésére addig van lehetőség, míg a megrendeléshez tartozó csomag be nem kerül a futárszolgálat rendszerébe. Erről minden esetben elektronikus értesítést kapsz. Megrendelésedet az ÁSZF-ben feltüntetett határidő lejártáig, a rendeléshez tartozó egyedi azonosító, valamint név megjelölésével e-mailben, vagy telefonon keresztül tudod törölni.
Milyen csomagolási megoldások közül választhatok?
Igyekszünk egységes, ízléses és környezetbarát csomagolást alkalmazni.
Mit jelent a környezetbarát csomagolás?
Észszerűséget. Csomagjaink összekészítésekor igyekszünk megújuló anyagokkal dolgozni, de nem felejtkezünk el a papírgyártás ökológiai lábnyomáról sem. Az újrahasznosítás egyik legfontosabb pontja a szennyezésmentes anyag, vagyis abban az esetben már nem is beszélhetünk újrahasznosítható papír dobozról, ha azt műanyag ragasztószalaggal zárjuk le, ezért nem keverjük a csomagolóanyagokat, melynek megfelelően törtfehér papír ragasztószalaggal dolgozunk csomagjaink rögzítése során. Műanyag csomagolást a törékeny árucikkek és a gyártói gyűjtőkkel megegyező rendelés esetén használunk, hiszen előbbinél a biztonsági szempontok megkövetelik a légbuborékos fólia nyújtotta védelmet, utóbbi esetben pedig nem bontjuk meg a gyártói gyűjtőt, hogy az újracsomagolással ne állítsunk elő további felesleges szemetet.
Hogyan tudok fizetni?
Bankkártyával a SimplePay rendszeren keresztül, vagy készpénzben a futárnak. Utóbbi esetében extra költségek merülhetnek fel, erről közvetlen a megrendelés leadása előtt tájékoztatni fogunk. Csomagpontra szállítás esetén utólagos fizetésre nincs lehetőség. A banki átutalás opciót kizárólag üzleti partnereink vehetik igénybe.
Miért nem tudtam kifizetni a rendelésemet a SimplePay bankkártyás fizetéssel?
Előzetesen jelzett karbantartás, átmeneti rendszerhiba, vagy a kártyán lévő fedezet hiánya esetében fordulhat elő ilyen jellegű probléma. A sikertelen fizetésről mi is kapunk értesítést, azonban e probléma megoldásában nem járhatunk el helyetted. Ha elakadtál, keresd ügyfélszolgálatunkat az oldal alján feltüntetett telefonszámon.
Miért nem kaptam megrendelés visszaigazolást?
Sajnos, egyetlen olyan rendszer sincs, ami tökéletesen működne. Előfordulhat, hogy átmeneti szinkronizációs probléma lép fel és emiatt nem kapsz üzenetet arról, hogy a megrendelésed bekerült a rendszerünkbe. Ez esetben kérjük, várj néhány percet, olykor magától megoldódik a probléma és megérkezik az üzeneted. Továbbá gyakran előfordul, hogy a levelezőrendszer spam-nek veszi a levelet, ezért nem a megfelelő helyre sorolja az értesítést. Ilyenkor célszerű lehet felkeresni a spam mappát. Ha sem a várakozás, sem pedig a spam mappa ellenőrzése nem hoz megoldást, úgy értesíts minket és amint tudunk, utánanézünk.
Hova és mivel szállítotok?
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat viszi házhoz, valamint az országszerte több száz helyen fellelhető csomagpontjaik egyikére. Az átvételi helyekről a megrendelés befejezése előtt, a "Szállítás megjelölése" menü alatt tájékozódhatsz. Külföldi címre kizárólag előzetes egyeztetést követően tudunk szállítani.
Személyes átvételre van lehetőség?
Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítással kapcsolatos díjakat több tényező is befolyásolhatja, erről bővebben a "Fizetés és Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz.
Hogyan tudom a rendelésemet nyomon követni?
Rendelésedet szállítási partnerünk, a GLS oldalán követheted nyomon. Ehhez az e-mail értesítésben kapott csomagszámot a GLS oldalán található megfelelő mezőbe szükséges beírni, vagy bemásolni. Az oldalt a linkre kattintva találod.
Mikor kapom meg a csomagomat?
Ez elsősorban a rendelés leadásának időpontjától függ, de egyéb tényezők is befolyásolhatják. Bővebb tájékoztatást a "Fizetés és Szállítás" menüpontban találsz.
Miért nem érkezett meg a csomagom?
A közúti áruszállítás, valamint a logisztika néha bonyodalmasabb, mint azt gondolnánk. Számtalan olyan, előre kiszámíthatatlan tényező létezik, mely egy adott csomag célba érkezését megnehezítheti, ugyanakkor azt is meg kell említeni, hogy csak rendkívül ritka esetekben fordulhat ilyen elő, lévén szerződött partnerünk garantálja a feladást követő munkanapon való kiszállítást. Amennyiben ez mégsem teljesülne, arról mindenképpen értesítést küldenek neked.
Mit tegyek, ha sérült terméket találtam a csomagban, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?
Az első esetben mindig ügyelj arra, hogy csomagodat külsérelmi nyomok nélkül vedd át. Ha a dobozban lévő bármely terméken sérülést látsz, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot. A második esetre gyakorlatilag 0% az esély, ugyanis a rendelések összekészítéséhez raktárunkban mobil adatgyűjtő készüléket használunk, ami azt jelenti, hogy a rendelést csak abban az esetben tudjuk lezárni, ha minden megrendelt termék vonalkódját leolvastuk. Ebből pedig az következik, hogy nem tudunk úgy csomagolni, hogy akár egyetlen termék is elcserélődjön, vagy kimaradjon a megrendelésből. Ha ez mégis megtörténne, értesíts bennünket és haladéktalanul felderítjük a problémát.
Elégedetlen vagyok a rendelésemmel. Hol tudom ezt jelezni?
Meggyőződésünk, hogy kiváló minőségű termékeket forgalmazunk, melyek közül több is nemzetközi elismerésben részesült, elhivatott minőségpolitikánk pedig csak még biztosabb lábakra helyezi termékeink minőségének megbízhatóságát. Ugyanakkor mindenki más, különböző ízléssel és preferenciákkal, melyet teljes mértékben tiszteletben tartunk, ezt nem lehet elvitatni. Ha bárminemű elégedetlenség merülne fel, jelezd felénk elérhetőségeink valamelyikén. Igyekszünk a lehető leghamarabb és legnyitottabban eljárni az ügy érdekében.
Melyek a termékvisszaküldés feltételei és hogyan tehetem ezt meg?
Erről bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhatsz.
Egyéb kérdéseimet hol tehetem fel?
"Számít a véleményed" oldalon van lehetőséged kérdéseket feltenni, kívánságokat megfogalmazni, milyen termékeket látnál még a palettán, esetleg azt is elárulhatod, mely gyártókra lennél részletesebben is kíváncsi, kiket faggassunk ki egy - szokásunkhoz hűen - tartalmasabb interjú keretein belül. Továbbá írhatsz nekünk vagy hívhatsz is minket az oldal alján feltüntetett elérhetőségek valamelyikén.