Hello! Egy remek lehetőség. Egészség+ menünkben a vitaminok, ásványi anyagok egész évben, minden egyes rendelés alkalmával állandó, 15%-os kedvezménnyel vásárolhatóak meg. Szerezd be kedvenceidet szuper áron! Ehhez nem kell mást tenned, mint: fizetésnél beírni a hello15 kuponkódot. Mi így kívánunk Neked jó egészséget!
A kedvezményre kizárólag a viobinn.hu regisztrált felhasználói jogosultak. Ajánlatunk egyéb kedvezményekkel nem vonható össze.
Bővebb információért kattints a linkre: Hello15!
A tudatosan, precízen megválogatott termékpaletta az, mely tanúskodik elhivatottságunkról és kritikus szemléletünkről: csak olyan termékeket forgalmazunk, melyek egyeznek az “egészséges” fogalmáról alkotott filozófiánkkal, kínosan ügyelvén olyan nem elhanyagolható részletekre, mint a decens összetevőlista. Garantáljuk, hogy polcainkról olyan termékeket emelsz le, melyek a szükséges, gondosan megválogatott hozzávalókon felül nem tartalmaznak felesleges adalékanyagokat. Elvétve, néhány termék esetében - pl: gyümölcslekvár - előfordulhat minimális cukortartalom, de ez egyrészt a lekvárkészítés folyamatának sajátja, másrészt a kiemelkedően magas gyümölcstartalom tulajdonképpen ellensúlyozza azt a kevéske mennyiséget is, nem utolsó sorban pedig számos cukormentes opció közül is kedvedre válogathatsz.
Nem viszonyítjuk máshoz magunkat és mást sem viszonyítunk magunkhoz. Az effajta piaci előnyszerzés kereskedelmi pszichológiájával nem tudunk és nem is szándékozunk azonosulni. Elsődleges motivációnknak tartjuk, hogy a vásárló minden olyan kiváló minőségű termékhez és hasznos információhoz hozzájusson, mely segítséget nyújthat abban, hogy az életviteléhez legmegfelelőbb termékeket válassza és ezt a nívót nem írhatja felül semmilyen pénzügyi érdek, vagy eltorzult értékrend.
Idő- és energiaráfordítással.
Ennek három fő oka lehet. Az első, hogy valaki éppen elhappolta előled az utolsó darabot/darabokat. A második, hogy a maximális mennyiséget meghaladó darabszámmal rendelnél egy adott termékből. Bizonyos termékeknél beállítottunk egy maximális rendelési mennyiséget. Ha ebből kifolyólag problémát tapasztalnál, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a lap alján található elérhetőségeink valamelyikén. A harmadik jellemző ok pedig az, hogy az adott termék átmenetileg készlethiányos.
Az átmenetileg készlethiányos termékek rendelését letiltottuk. Ez egy stratégiai döntés volt a részünkről, mellyel abban próbálunk segíteni, hogy rendelésed a lehető leggyorsabban megérkezzen hozzád. Bízunk benne, hogy készlethiányos termék esetén találsz majd megfelelő alternatívát a kívánt árucikk helyett. Készlethiányos termékeknél lehetőséged van értesítést kérni/előrendelési igényt jelezni, ez esetben Te leszel az első, akit értesítünk, amint a termék újra raktáton lesz.
Tudtad, hogy az emberi hibaráta 11%? Hogy ezt minimálisra redukáljuk, a Viobinn oldalán leadott rendelések automatikus folyamatok által kerülnek feldolgozásra. Ennek egyetlen hátulütője, hogy a manuális módosítás meglehetősen körülményes és rengeteg adminisztrációt von maga után, s mivel ezeket a folyamatokat ember végzi, így minden ilyen lépés magában hordozza a hiba lehetőségét. Megkeresésed esetén természetesen igyekszünk rugalmasak lenni és megtalálni az optimális megoldást, ugyanakkor szeretnénk megkérni, hogy rendelésed kellő odafigyeléssel, körültekintő módon add le, ezáltal minimálisra csökkentve az időigényes és elkerülhető adminisztrációs folyamatokat, megkönnyítve és segítve munkánkat, hogy teljes erőbedobással dolgozhassunk a jobbnál jobb tartalmakon, valamint termékpalettánk vonzóbbá tételén. Elérhetőségeinkről a lap alján tájékozódhatsz.
Rendelésed törlésére addig van lehetőség, míg a megrendeléshez tartozó csomag be nem kerül a futárszolgálat rendszerébe. Erről minden esetben elektronikus értesítést kapsz. Megrendelésedet az ÁSZF-ben feltüntetett határidő lejártáig, a rendeléshez tartozó egyedi azonosító, valamint név megjelölésével e-mailben, vagy telefonon keresztül tudod törölni.
Igyekszünk egységes, ízléses és környezetbarát csomagolást alkalmazni.
Észszerűséget. Csomagjaink összekészítésekor igyekszünk megújuló anyagokkal dolgozni, de nem felejtkezünk el a papírgyártás ökológiai lábnyomáról sem. Az újrahasznosítás egyik legfontosabb pontja a szennyezésmentes alapanyag felhasználás, ezért műanyag ragasztőszalag helyett, törtfehér papír ragasztószalaggal dolgozunk csomagjaink rögzítése során. Műanyag csomagolást kizárólag törékeny árucikkek és a gyártói gyűjtőkkel megegyező rendelés esetén használunk, előbbinél a biztonsági szempontok megkövetelik a légbuborékos fólia nyújtotta védelmet, utóbbi esetben pedig nem bontjuk meg a gyártói gyűjtőt, hogy az újracsomagolással ne állítsunk elő további felesleges szemetet.
Online a SimplePay rendszeren keresztül, vagy készpénzben/bankkártyával a futárnak. Utánvétes fizetésnél extra költségek merülhetnek fel, melyről közvetlen a megrendelés leadása előtt tájékoztatni fogunk. Csomagpontra szállítás esetén utólagos fizetésre nincs lehetőség. A banki átutalás opciót kizárólag üzleti partnereink vehetik igénybe.
Előzetesen jelzett karbantartás, átmeneti rendszerhiba, vagy a kártyán lévő fedezet hiánya esetén fordulhat elő ilyen jellegű probléma. A sikertelen fizetésről mi is kapunk értesítést, azonban e probléma megoldásában nem járhatunk el helyetted. Ha elakadtál, keresd ügyfélszolgálatunkat az oldal alján feltüntetett telefonszámon.
Sajnos, egyetlen olyan rendszer sincs, ami tökéletesen működne. Előfordulhat, hogy átmeneti szinkronizációs probléma lép fel és emiatt nem kapsz üzenetet arról, hogy a megrendelésed bekerült a rendszerünkbe. Ez esetben kérjük, várj néhány percet, olykor magától megoldódik a probléma és megérkezik az üzeneted. Gyakran előfordul, hogy a levelezőrendszer spam-nek veszi a levelet, ezért nem a megfelelő helyre sorolja az értesítést. Ilyenkor célszerű lehet felkeresni a spam mappát. Ha sem a várakozás, sem pedig a spam mappa ellenőrzése nem hoz megoldást, úgy értesíts minket és amint tudunk, utánanézünk.
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat viszi házhoz, valamint az országszerte több száz helyen fellelhető csomagpontjaik egyikére. Az átvételi helyekről a megrendelés befejezése előtt, a "Szállítás megjelölése" menü alatt tájékozódhatsz. Külföldi címre kizárólag előzetes egyeztetést követően tudunk szállítani.
Igen. Részletekért kattints a linkre
A szállítással kapcsolatos díjakat több tényező is befolyásolhatja, erről bővebben a "Fizetés és Szállítás" menüpontban tájékozódhatsz.
Rendelésedet szállítási partnerünk, a GLS oldalán követheted nyomon. Ehhez az e-mail értesítésben kapott csomagszámot a megfelelő mezőbe szükséges bemásolni. Az oldalt a linkre kattintva találod.
Ez elsősorban a rendelés leadásának időpontjától függ, de egyéb tényezők is befolyásolhatják. Bővebb tájékoztatást a "Fizetés és Szállítás" menüpontban találsz.
A közúti áruszállítás, valamint a logisztika néha bonyodalmasabb, mint azt gondolnánk. Számtalan olyan, előre kiszámíthatatlan tényező létezik, mely egy adott csomag célba érkezését megnehezítheti, ugyanakkor azt is meg kell említeni, hogy csak rendkívül ritka esetekben fordulhat ilyen elő, lévén szerződött partnerünk garantálja a feladást követő munkanapon való kiszállítást. Amennyiben ez mégsem teljesülne, arról mindenképpen értesítést küldenek neked.
Az első esetben mindig ügyelj arra, hogy csomagodat külsérelmi nyomok nélkül vedd át. Ha a dobozban lévő bármely terméken sérülést látsz, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot. A második esetre közel 0% az esély. A rendelések összekészítéséhez mobil adatgyűjtő készüléket használunk, ami azt jelenti, hogy a rendelést csak abban az esetben tudjuk lezárni, ha minden megrendelt termék vonalkódját leolvastuk. Ebből pedig az következik, hogy nem tudunk úgy csomagolni, hogy akár egyetlen termék is elcserélődjön, vagy kimaradjon a megrendelésből. Ha ez mégis megtörténne, értesíts bennünket és haladéktalanul felderítjük a problémát.
Meggyőződésünk, hogy kiváló minőségű termékeket forgalmazunk, melyek közül több is nemzetközi elismerésben részesült, elhivatott minőségpolitikánk pedig csak még biztosabb lábakra helyezi termékeink minőségének megbízhatóságát. Ugyanakkor mindenki más, különböző ízléssel és preferenciákkal, melyet teljes mértékben tiszteletben tartunk, ezt nem lehet elvitatni. Ha bárminemű elégedetlenség merülne fel, jelezd felénk elérhetőségeink valamelyikén. Igyekszünk a lehető leghamarabb és legnyitottabban eljárni az ügy érdekében.
Erről bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhatsz.
"Számít a véleményed" oldalon van lehetőséged kérdéseket feltenni, kívánságokat megfogalmazni, milyen termékeket látnál még a palettán, esetleg azt is elárulhatod, mely gyártókra lennél részletesebben is kíváncsi, kiket faggassunk ki egy - szokásunkhoz hűen - tartalmasabb interjú keretein belül. Továbbá írhatsz nekünk vagy hívhatsz is minket az oldal alján feltüntetett elérhetőségek valamelyikén.
Az alábbi linkre kattintva érheted el: Játékszabályzat